hej

hej på er


förlåt att jag inte har bloggat på ett tag har inte orkat men men
man kan inte orka allt......
men igår var jag på frallan och såg på film men julia, amanda,
adam,elias. phillip, oskar och anton...
det var roligt vi såg på en skräck film men den tyckte jag inte
var en skräck film den var bara äklig.
men det var en konstig film..... tyckte jag men men den var rolig.
men sen åkte jag hem och sen så jag på let's dance sen skulle jag sova.
men idag så ska jag till fölet som vi fick i tisdags jätte söt är den.......
men ikväll blir det inte att ta det lungt precis, jag ska på fest vi
ska fira min pappas kusiners pappa
om det blir det ska bli kul tror jag men jag får blogga imorgon så
jag skriva om det var kul eller trågikt.....
men nu sitter jag och lyssnar på musik....
och snart ska jag bestäma vilka kläder jag ska ha ikväll eller viken tröja
jag ska ha!! :P

men hej då!! ses



på bilen är det julia när vi gick i 6:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0