Hej

Hej på er


igår var jag på fest så ni vet och det var kul......typ
föst så stod vi och pratade sen skulle vi äta och sjunga för björne.

sen skulle vi dricka kaffe och så.....
sen såg jag en kille som var söt men sen berättade pappa för mig att jag var släkt med han (upps)
men men får gå så....... :P  

men jag kom hem 23:15 och pappa och linus kom hem 23:25. jag fick ta ut hundarna och så.......
linus fick köra hem pappa och mig.
s
en fick jag gå upp och sova :P
men jag tog bara en bild och det var på pappa.

och imorgon är det skola vill inte men jag börjar bli lite sjuk!! men men!! :P

men nu lyssnar jag på musik och så ska snart fixa till mig lite så jag ser lite bättre ut... :P



men hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0