några stort problem! :(

hej


jag har ett stort problem jag vet inte vad jag känner!! :(
hjälp mig med det så är ni så snälla!!


jag sa det till min kompis som sa att jag ska följa mitt hjärta men det är
lättare att säga en gjort! :(
har panik :/ ♥ ♥ ♥ ♥



jag behöver dig nu mamma jag vill att
du ska veta men jag kan inte prata med dig längre! :'(
vill att du ska hjälpa mig nu behöver dig här och nu! :'(
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

har väldigt några stora problem,
jag lyssnar på en sorlig låt som påminer mig om dig! :(

Kram Fredrika

bilden är på min mamma som jag behöver här och nu! ♥ ♥ ♥








Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud,vad den där saknaden kan kännas smärtsam.

Vill bara tro att din mamma är med dig,ser dig där från ovan.

Känner med dig och anar vad du genomgår.

Kram.

2011-06-24 @ 00:54:39
Postat av: Fredrika

tack

2011-06-28 @ 17:54:57
URL: http://dancegiiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0