Hej då skolan å hej sommarlov!!

hej


Idag har vi haft skolavslutning, det var kul och sorligt, det var kul
att sluta skolan men också sorligt att 9:orna skulle sluta kommer sakna
dom så jävligt mycket, specielt en person som jag kommer sakna mest av
av alla i 9:an!! :'( <3


Men men i höst börjar jag 8:an!! :D :P hehe
ska bli kul men i sommar ska jag va med kompisar, bada,sola och va mer med kompisar!! 
Men i september så åker jag till rhodos!! :d <3 LOVE IT!!!

Och sen ska jag jobba och hjälpa till här hemma!! :)
Jag vet inte vf jag gjorde en :)-gubbe heheh.....
Men jag ska ta hand om min systerdotter T.....:D <3


Men ha ett bra SOMMARLOV!!!!! <3333333333333 ;D
// Fredrika!! :D



Bjuder på 2 bilder!

Ni var så jävla duktiga!! :D <33333

Danine spelar piano!




Och när alexander spelar gittar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut av sommarlovet!!

Tankar inför hur mycket din mamma saknas dig och er alla.

KRAM!

2011-06-21 @ 23:02:00
Postat av: Fredrika

vem är du??

2011-06-22 @ 10:26:31
URL: http://dancegiiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0