:P = <3

hejhej


jag vet inte vad jag ska göra ikväll!! :P
men jag vet nu vad jag ska göra ikväll jag ska ta in hästarna
och sen ska jag villa och sen se på let's dance och äta godis.... :P


men min systar tycker jag har fint hår bär jag har det uppsatt.... och det tycker jag med!!
Älskade syster!! Älskar Dig Johanna Mariana Aurura Schalen!! :D <3 <3 <3


jag vill ha er här nu!! Saknar er så mycket!!! :) <3 <3
jag kommer ihåg när du sattvid datan och jag kramade dig backom dig och gav din en
puss på kinden och sa att jag älskar dig och jag minns när jag fick fixa ditt hår när du satt här
men såna saker kan man inte gör nu längre!! Älskar Dig Mamma!! :'( <3 <3 <3


I like you but I'm not ready to say to you!! :) <3 <3
Do you see the star in the blue, yes the lights for us two, You make me understand, your name may my heart is beating! Every time I think of you, So the question pops up, Damn do you miss me! ♥ ♥ I wonder how you have the .... How are you, your name will always get my heart beating so hard! Regret that I let you go, Forever you and me, You know I feel so! Wish they were we ♥ ♥ Loved Mama! ♥ ♥



Kramar Från Fredrika!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0