Min Dag!!

hej

min dag har börjat med att bråkat med min syrra!! :P
sen var det skola :(( kännde mig mobad idag men tack vore mohammed så sa han till christoffer!!

men sen hade vi släjd.... christoffer sprött vatten på emma och mig... F*** Y** 
men  christoffer och jag hade jätte kul på biologin sen......

sen hade vi språk och vi satt vid datan emma och jag för att vi skulle skriva klart vår sak!! :P
för vi skulle göra klart vår sak till spanien!! :P

men nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar å att jessica ska komma och hjälpa oss med att
ta in hästana!!

och jag tror jag börjar bli sjuk!! :(( <3<3

P.S jag bjuder en bild på min gammla klass när jag gick i 6:an!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0