Vill att du kommer hem....

hejhej



Jag vill så mycket att mamma ska komma tillback jag saknar henne så mycket.
Och jag har inte tyckat om mitt liv när du lämnade oss.
Kan du inte komma tillbacka ingen för står mitt liv så mycket som du förstod det.
<3 <3 <3 <3 Och......jag älskar dig så mycket <3 <3 <3 <3


Men du kanske har det bättre där uppe men din katt och gammel mumma och alla
hästar, du tar säker hand om madiken och cola och dom anndra hästarna och djuren.
<3 <3 <3 <3 <3 Men jag vill att du ska vet att jag saknar dig och
älskar dig SÅ MYCKET <3 <3 <3 <3 <3

Jag skulle göra vad som hälst bara att du om tillbacka till oss. <3 <3

// Fredrika



Kommentarer
Postat av: Felicia sötn<333

awwie stackarre , jag finns här för dejj. saknar dej<333 puss :**

2010-10-06 @ 20:51:35
URL: http://fellehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0