Igår!!

hejsan


igår var jag med mumma istan och jag handlade kläder....
sen när vi gick och åt så såg man jätte mycket folk man kände...
jag såga lina, nickolina, lucas, johannes, jenny, lisa, linnea och många andra...


här kommer bilder på det jag köpte!!



jacka från: Bikbok


 




linnet från: Julia



Tröja från:Bikbok




Byxor från: Kappbal



Byxorna från: Vila




Boken från: Vila



Nagellack från: Vila




lösnaglarna och nagellack borttagning: HM

men när jag kom hem så tog vi in hästana och sen kom vetrenä'ren hitt
och skulle kolla min häst men jag gick in för jag viste att jag inte skulle klara mig
när hon säger dom tråkiga nyheterna....
men sen kom pappa in och ja att dom hade tagit bort min häst och jag gick 
upp för jag grått och grått sen kom pappa upp till mig och tröstade  mig.....
sen ringde min stora sysster johanna och frågade hur jag det var med mig 
och jag sa sådär.....
sen sa hon att hon och jag kunde dela på hennes häst och jag sa ja.....
för hennes häst har jag ridat på så jag vet hur hon är så det är bra men jag ska fortfarande 
lära mig att rida henne men ibland är hon snäll.....hehe 
får hoppas på att hon är det när jag sk rida henne igen.... :) <3 <3 <3
jag saknar redan min häst :(( <3 <3 <3 jag kommer aldrig glömma dig gumman!!!!

ni får se en bild på henmne som jag har gjort om lite!!


 

// Fredrika :) <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0