Idag och Imorgon

hej



idag har mina kusiner varit här... det var kul men inte kul :P
Min sysster dotter tuva blev sjuk och johanna min syster sa att hon
skulle vara uppe tills dom åkte hem hon och mumma och muffa...... :P
men hon var glad iallafall idag även om min morbro tog henne och och hans
fru för dom båda har glassögon på sig och det tycker inte tuva om men idag klarde
hon det......



Men imorgon kl 12:00 ska jag vara vid min faster och mina andra kusiner....
jag tror att det kommer bli tråkigt men men... vi ska äta julmat men jag är lite 
trött på julmat men men, man får gratis mat det får man tänka på att man får det.....
jag har ätat julmat i 3-4 dagar nu :PP orkar inte mer :P 
sen när jag kommer hem så ska jag vila sen ska man äta igen....
sen ska jag ut till min häst och sköta om henne.... och borsta henne som jag glömmde idag 
men jag blev glad när vi kollade feben spå henne det var 37,5 jippi den har gått upp lite men men.....
hon lever fortfarande... :P <33


hej då pappa ska ha datan nu..
// Fredrika <3 :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0