har varit hos min faster!!

hejsan



idag har jag varit hos min faster... linus och jag vi trodde att det skulle
bli julmat men det blev det inte.... tack gode gud....!!
men inan vi skulle åka, för mumma och muffa skulle också med och 
mumma hade hört fel så hon trodde att vi skulle vara där kl 14:00
men vi skulle vara där kl 12:00 så dom fick åka hem fort och byta om och 
sen fick vi hämta dom för vi körde genom slite och vi undrar vf mumma 
fick kl 14:00 ifrån... Mmh....



men först satt vi oss och såg på tv sen skulle vi äta och vi satt och åt
i minns en hlavtimme.. sen så drack vi kaffe men linus och jag tog läsk iställe.
men sen så pratade vi MYCKET så vi var hemma runt 16:00 typ....


Men nu sitter jag vid pappas data och lyssnar på musik. :P 
och tänker hur konstigt det var utan mamma på julafton det var lite konstigt 
men kate min faster sa hur det var när pappa och hon förlorde doms pappa....
och då vet dom hur jag och mina syskon vet hur det känns men men, man får 
leva livet så länge det går...

hej då ska ut och ta in hästarna nu.. // Fredrika :D <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0