Tuvas dop!!

hejhej


Nu har jag kommit hem från min syssterdotter tyuvas dop det var kul att se helena,
bengt och lena det var länge sen jag såg dom...

Helena blev gudmor till tuva och muffa blev gudfar det var jätte finnt där.....
Sen efter det så gick vi och fikade mums var det....

Sen så tog Åsa tuva och tuva somnade som en gris haha.....
Det trodde inte johanna och jag att hon skulle göra det...!!

Och vi hade en skit bra präst vi hade han som var på
mammas begravning han är skit bra, men jag vet fortfarande inte
hur Åsa känner mig.....

När Åsa hållde tuva så brerättde hon en sak för mig....

// Fredrika


Johanna och Tuva


Jag, Johanna, Mumma och Tuva


Prästen, pappa, tuva, johanna, muffa och helena



Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: oKEJJ najjs! , men vem e din 1:a idol då? ;)

2010-10-02 @ 19:26:59
URL: http://nooovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0